3 DAGAR

Shit vad tiden går fort. 3 dagar är nu arbetade och alla frågar "Hur känns det nu?" "Går det bra?" och jag vet knappt vad jag ska svara? Jag svarar ju att det går bra, men att det är väldigt mycket att ta in, rörigt i huvudet, att jag önskar jag kunde allt på en gång men att jag vet att tålamod kommer bli min bästa vän, men att det är skitkul att äntligen vara igång. Men egentligen vet jag ju inte om det går bra, för hur ska de gå om det går bra? Jag kan ju fortfarande typ nästan ingenting och jag frågar tusen frågor och jag gör ingenting själv.

Hur som helst, alla är jättetrevliga och jag är igång och det känns jättespännande. Jag har fått en plats där jag i framtiden ska sitta, jag har fått säga hej till alla även om jag inte kan ett enda namn ännu (eller ja kanske 5 av 30 namn kanske), jag har fått lite genomgång av rutiner och lite inloggningsuppgiftter och annan basic information och jag har fått så smått börja gå igenom hur arbetsgången ska gå till och vad/hur man ska göra.

Och jag vill bara lära mig mer!! Mer! Mer!

Men dagarna räcker som inte till än, eftersom jag inte är van vid dessa långa dagar och har just nu noll rutin. Så planering är a och o för att både plugg och träning och andra sysslor ska få plats. Och på tal om träning fick jag ett tips på ett nytt gym idag på lunchen som ligger bara i huset brevid där jag jobbar. Så jag gick förbi där efter jobber idag och pratade faktiskt till mig en gratis träningsbiljett som annars kostar 150 kr. Så imorrn ska jag provträna där efter jobbet och se om det kanske är där jag kommer hänga! Superkul! Tjoho.

Jag är så himla taggad! På allt faktiskt. På mitt nya liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0