NYTT FAST GAMMALT

Är verkligen ledsen över min brist på julkänsla. Julen är du mysigaste högtiden. Hur som, efter lite plugg och en prommis i regnet tog jag tag i lägenheten som verkligen inte fått det minsta omsorg på ett par veckor. Dammsugaren fick jobba och köksbordet hittade fram. Och jag gjorde ytterligare ett försök att rota igenom flyttlådor i hopp om att hitta mitt julpynt men det finns verkligen inte. Hittade dock dessa fina bokstäver som nu sitter på mitt kylskåp. Dom måste vara supergamla men låg fortfarande i originalförpackning så nu fick dom ta plats. Det lönar sig att vara nyfiken ibland!
 





Kommentarer
Postat av: Linda

vars är a:et?

2011-11-27 @ 20:15:24
URL: http://hemmahoslin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0