PAPPAS DAG

Har en plåt med rotsaker och potatis i ugnen och jag blir utsvulten bara av att titta på den! Riktig höstmat. Ofta billiga såhär årst, och så goda! Jag längtar redan tills de är klara. Efter alla mjuka natchobröd och natchochips igår är magen som en ballong, så lite fibrer skadar nog inte. Det kostar på att unna sig! Hehe.

Eftersom jag blev ledig idag (från plugg) så bestämde jag mig för att åka in till Uppsala en sväng för att fördriva lite tid och komma ur lägenheten en stund. Fördelen med större städer är ju att centrum har öppet även på söndagar! Bra för mig som kom hem med en ny halsduk och en tröja! På rea dessutom. Vilket klipp!

Och fastän jag redan skickat en fars dag hälsning, passar jag på att skicka en till. Det förtjänar han. Världens bästa pappa säger väl alla barn, men jag menar det verkligen. Jag vet inte vad jag skulle göra utan honom? Min pappa är så himla bra! Många varma kramar till dig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0