SOVMORGON?

Inatt har jag drömt om kontonummer och skattekontoutdrag, balans- och resultaträkningar. Tecken på att jag har mycket i hjärnan?
Vaknade även 6.00 trots att jag hade sovmorgon. Verkar som om hjärnan börjat ställa in sig på tidiga mornar redan! Och det är ju bra på ett sätt, även om jag önskar att hjärnan kunde fatta att det är okej att sova tills klockan ringer!

Idag är jag ledig. Tjänstledig rättare sagt. Beskattningsrättsplugg med andra ord. En inlämningsuppgift ska in idag och en annan ska in om en vecka så det är bara att skrida till verket. Eller fortsätta, för jag har faktiskt redan spenderat 2 timmar framför böckerna.

I efter tio på Tv4 diskuterar dom sockerberoende idag. Att det ska vara så svårt att avstå från detta vita gift!?! Vitt vitt vitt. Jag tycker fortfarande att uttrycket "Äter du deg, så blir du deg!" är så himla passande.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0