Stressad?

Ännu en språngmarch på högklackat till tåget för att kliva på i sista minut! Börjar så smått förstå hur det känns att vara stressad!! Om de fortsätter i den här takten vet jag inte hur länge jag håller alltså!

Fick massage på jobbet idag som jag hade bokat in mig på och hon var riktigt duktig. Berättade bland annat om min arm och fick hårda order. 3 övningar att göra dagligen för att förbättre min hållning och förmodligen grunden till mitt ständiga axelproblem. 10 dagar på antiinflamatoriskt (igen eftersom jag slarvade vid förra försöket) och absolut träningsförbud i 10 dagar (hur jag nu ska överleva det??) var domen! Jag vill ju bli av med mitt onda så jag måste ju ge det ett helhjärtat försök, hon verkade veta vad hon pratade om.

Nu är det bara börja med plugget. Sen packa. Sen diska. Sen duscha. Sen... ja herregud vad lång denna kväll kommer bli. Och med ett tåg som går vid 6 imorrn lär jag ju inte anlända till Umeå som en liten solstråle direkt! Men det ska bli otroligt skönt att komma hem! Jag kunde nog inte längta mer faktiskt! Jag saknar såååå himla mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0