TO DO, INGEN RO

Imorse vaknade jag upp till en lista med "to do" saker som jag skrev igår. Inte alls roligt, speciellt inte när jag inte får sova på nätterna på grund av en axel som värker som sju svåra år och är därför ständig trött. Men eftersom jag känner mig själv rätt var det nog tur att jag skrivit en lista. Jag har faktiskt redan kunnat stryka två av fem punkter så helt oproduktiv är jag ju inte.

Det är verkligen grått och trist ute idag och eftersom jag är så trött och har så ont funderade jag allvarligt på att bara sitta på min bak instängd hela dagen. Men jag tror precis att jag ändrat mig för mitt huvud skulle nog behöva en dos av frisk luft. Man mår ju så himla mycket bättre då och  kanske gör det mig smart så att jag fixar aktieuppgiften, haha.

Jag spenderar alltså söndagen till att bara göra "måsten". Ingen ro och vila här inte. Vad gör ni andra på en söndag som denna?

Jag har även börjat sakna min andra hälft och mamsen och papsen lite väl mycket, så jag ska även titta på om det finns plats för en resa hem någon helg. Om det inte är svindyrt förståss. Bokade flygbiljett hem till jul förra veckan och den kostade 1200 kr enkel väg. Herregud vilket rån! Brukar ju normalt kosta det tur och retur. Undar vad jag är uppe i när jag bokat hembiljett och betalat tåg? Fast kosta vad de kosta vill, för jag ska hem till jul oavsett och det är värt alla pengar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0