SOCKERKICK.

Debatten på Tv4 imorse stoppade inte mig. Kvällens godispåse var slut innan idol ens hade börjat! Himla typiskt alltså, haha. Jag måste ha varit väldigt godissugen!

Jag har inte tittat på idol regelbundet. Ett par ströavsnitt nån gång ibland, men Amanda verkar ju vara en pärla. Kollar ni? Moa med. Och Robin. Andre kan åka ut. Heter han ens Andre? Han med skinjacka. Börjar låta som en lite idolnörd. Men nej nej, så illa är det inte. Vet inte riktigt varför jag kollar egentligen, underhållningen? eller kanske för att de pratade om de på jobbet och en av tjejerna skulle sitta i publiken? eller kanske för att det inte går någonting vettigt på tv nuför tiden?

Även om jag gärna hade jobbat idag (vill ju lära sig så mycket som jag bara kan, öva öva öva) så måste jag erkänna att jag behövde den här dagen. Jag är helt slut. Eller var helt slut. Idag har gett mig lite ny energi och nu vill jag bara tillbaka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0