VANLIG? DAG

Långa dagar. Vissa dagar mer lärorika än andra. Jag önskar fortfarande att jag kunde allt på en gång. Att det fastnade efter att man fått höra det en gång bara. Men jag funkar ju inte så. Jag vet ju det. Tror att mitt tålamod börjar sättas på prov, och inte bara mitt. Men de kan ju vara bara en känsla åxå? Det är iallafall grymt kul att lära sig nya saker och att få jobba med någonting som har ett mervärde! Nu sitter jag på tåget. Idag var sista dagen på min fria träningsvecka och även om energin inte riktigt fanns var jag bara tvungen att gå en sista gång innan träningsmöjligheten tar slut. 25 minuter på cykel (tyvärr fortfarande det enda jag kan göra med denna onda arm), en raketdusch och sedan promenad till tåget. Bättre än inget, eller Hur? Önskar att jag jag redan var hemma och att maten hade lagat sig själv. Haha. Vore inte det fantastiskt? Man kan ju alltid drömma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0