Bollplank

Det finns både för och nackdelar med att vara väldigt olika. Fördelarna är att man får ett väldigt bra bollplank som hjälper en att tänka i nya banor och se saker på andra sätt. Imorse bollade jag över mina problem och även om jag fortfarande inte har en lösning på problemen har tankebanorna blivit lite större tack vare alla bollar jag fick tillbaka.

Vädret är ju strålande idag och efter att jag lämnat av H hemma hos sig passade jag på att ta ett varv med ljudboken i gamliaspåret. Solenergi och kall höstluft kan göra susen!

Insåg igår att jag bara har en helg kvar i Umeå nu, för nästa helg är det dags för mig att åka. Jag hade som fått för mig att det var två helger kvar, och plötsligt har jag nu tappat en vecka. Lite panik där, ja. Så nu ska jag plugga som en tok för att få vara så ledig som möjligt i helgen och nästa vecka är det väl bara att packa ihop det lilla jag har kvar och vänta på mitt nästa äventyr?

Justja, en sak till. Årets glögg har visst kommit (redan!! javet!) och det brukar ju ta slut på fortare än man hinner blinka. Så passa på, skynda skynda.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0