FISK FISK FISK

Nu har jag fått middag i magen. Makrill är så himla gott, underskattat faktiskt. Ser ut lite som tonfisk men så himla mycket godare. Innehåller alla dom där bra livsnödvändiga fetterna också, så titta lite extra efter dessa firrar nästa gång du handlar.

Uppsala var ett äventyr. Sprang i några butiker fram och tillbaka innan jag besökte min nya arbetsplats för att hämta ut datorn. Och alla är så himla trevliga där! Verkligen supertrevliga. Och det strålar om människorna. Självförtroende och färg. Själv kände jag mig bara grå och trött. Jag vill också stråla! Sådär så att lycka och positiv energi syns rakt igenom.

Lyckades även gå förbi två olika sushirestauranger! Vilken lycka! Den där råa fisken har ju som gått och blivit lite av en favorit.

Eftermiddagsprommis står på schemat innan jag tar kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0