Första kvällen i det nya.

Sitter i soffan i nya lägenheten efter en dag som känts som väldigt lång. Det mesta börjar vara i ordning nu, tv fungerar, internet up and running, och gardinerna gjorde ju susen. Jättetack till mamma och pappa som varit helt underbara och hjälpt mig! Känns fortfarande som om jag bara är här på besök och ska åke tillbaka upp till norrland med dem imorrn. Det kommer nog bli andra bullar när jag vinkar av dem imorrn!

Man kan nog säga att en ny fas i livet har börjat. Jag har tagit ett nytt steg. Framåt. Och veckans uppdrag blir, förutom att packa upp mer flyttlådor och plugga, lära känna Tierp, provåka tåg, hitta ett gym och kanske dra en runda i Uppsala. Minst sagt spännande.

Saknar dock min andra hälft som fortfarande är kvar i Umeå. Och mina fantastiska vänner såklart, men ni är ju mer än välkomna som ni vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0