HÄR BOR JAG

Här kommer några till bilder på lägenheten, dom få jag hann ta innan batteriet i kameran dog. Jag måste se till att leta reda på laddaren i någon av alla kartonger som fortfarande inte är uppackade.

Ett av två sovrum. Det andra sovrummet kommer att bli gästrum/kontor med en extra säng och ett skrivbord, men det projektet får vänta. Just nu är det förvaring av flyttkartonger i mängder.



Lite mer av köket. Älskar att ha ett kök även om det inte är jättestort och supermodernt. Jag rymmer ett köksbort och det är ju helt fantastiskt.




Nya toalettmöbeln var alldeles lagom stor för att få plats bredvid badkaret.



Och soffhörnan i vardagsrummet. Köpte datorbordet på Ikea och det fungerar så himla bra. Jättefint är det också, även om det kanske inte syns nu när det står en dator ivägen.



Så här bor alltså jag numera. Har nog inte riktigt förstått att det är på riktigt än, men det kanske man inte kan förvänta sig efter 3 dagar? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0