Inspirationsdag.

Godmorgon Fredag.

Frukoststunden framför nyhetsmorgon kommer jag nog sakna när jag börjar jobba, haha. Jag tycker ju de är lite lyx. Fast jag kommer inte sakna all dö tid man har. Visst jag pluggar. Men det är halvtid, det är distans och det finns absolut ingen tidspress för man hinner det man ska. Trodde inte ja skulle säga det, men ja saknar tidspressen lite, deadlines inför tentor och inlämning, att prestera under kaos.

Hade tänkt att jag skulle ta fredagen helt ledig, men igår var jag inte motiverad någonstans så den lediga dagen blev igår istället. En dag på stan, egentligen mest för att fördriva lite tid, komma ut, se lite andra människor, men trots de kom jag hem med en liten shoppingpåse. Vi får se om påsen får stanna hemma, provkön var enorm så jag är tacksam för det finns någonting som heter "öppet köp". Men nu är de bäst att jag lägger in en extra växel och sätter lite fart. Plugg plugg plugg. Hade ju tänk hinna träna också! :)

Förresten, imorrn är det Inspirationsdag på Iksu. Massor med roliga pass hela dagen på Iksu med start 8.30. Jag skulle vilja gå på allt, haha, men det finns nog inte tid till det. Det fanns så himla mycket kul som jag skulle vilja prova på. Har iallafall bokat in mig på stepmuskel och det blir eventuellt något skojigt pass innan det med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0