Just a little longer.

En skön helg har passerat och en ny vecka har börjat. Jag gillar måndagar. Måndagar är som en nystart, iallafall ser min hjärna det så. Nya möjligheter. Att göra det man inte gjort. Att börja om. Att fortsätta där man slutade. Att ta nya tag. Vad vet jag. Allt börjar på måndagar.

Igår insåg jag att jag bara har 2 helger kvar i Umeå innan jag flyttar söderut på riktigt. Herregud så lite tid var min första tanke. Mina andra var, är jag redo? Jag ska inte ljuga, jag är så sjukt nervös, orolig, spänd. Men samtidigt också väldigt förväntansfull. Och om något ser jag fram emot att få lära mig nya saker, och att få jobba med någonting som jag anser är betydelsefullt. Men innan dess hoppas jag att jag hinner med att träffa alla dom som jag lämnar i Umeå, dansa häcken av mig på Umeås dansgolv och flyga upp och ner på stepbrändan på mitt kära Iksu.

Nu ska jag åka in till stan och käka middag med H. Hans mobil är död och jag har strömkabeln så det är nog bäst att jag infinner mig på bestämd tid så vi inte missar varandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0