KONSTIGT?

Nu har mamma och pappa åkt tillbaka till norrland och jag har precis ätit lunch, skinksallad ala enkelheten själv.

Känns otroligt konstigt på något sätt. Att jag helt plötsligt bara sitter här helt själv. I vad som nu är MIN lägenhet. Lite nedstämd är jag nog, men de kan bero på förkylningssymtom och en viss trötthet också.

Dagens projekt var att lokalisera ett gym, vilket vi gjorde. Ska prova prommenera dit på en stund och se hur lång tid det tar, men det bör inte vara mer än 10 min bort. Och att hitta var jag köper tågbiljett, vilket vi också gjorde. Tanten (eller kvinna kanske låter finare) i kiosken var supertrevlig och jag köpte ett 30 dagars tågkort på en gång. Om jag får tråkigt får jag väl gå dit och ha henne som sällskap, haha.

Solen skiner och från nästan minusgrader i Umeå har jag 14 grader på termometern här. Verkar som jag har fått lite förlängd höstvärme och de är ju alltid positivt.

Och när jag ändå entrar en ny fas på alla andra plan i livet får även bloggen ny design. Omväxling förnöjer? Eller hur var det nu igen? Borde kanske intala mig själv det lite oftare. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0