Mission imposible?

Bodypump igår följt av en brakmiddag som H så fint fixat med alla mina godaste tillbehör, popcorn och en hel massa choklad på det (iallafall för min del, choklad är mer min grej). Bra måndag skulle jag säga! Känns som förkylningsbacillerna börjar dö ut nu. De gillar vi.

Chattade även med min grupp på distanskursen och att komma överrens över msn för att lämna in ett gemensamt svar är ju nästan mission imposible-varning. Speciellt när alla räknat olika och har olika svar. Hur gör man? Det tog en evighet så diskussionerna fortsätter ikväll. Förbereder mig på en kväll i tålamodets tecken med andra ord. Distanskurserna borde fundera på om de här med grupparbete verkligen är bästa lösningen? Lärarna kan ju ändå inte se diskussionerna? Eller om alla deltar?

Men jag accepterar läget och ser iallafall det positiva i att kunna få någon annans synpunkt på frågorna. Alltid kan man lära sig något man själv inte tänkt på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0