MOT UPPSALA

Godmorgon. Idag är jag trött. Jättetrött. Jag har sovit stenhårt och vaknade upp om ännu tröttare. Men jag känner på mig att det kommer ordna upp sig snart, för jag har en spännande dag framför mig!

Idag blir det ett äventyr med tåg in till Uppsala. Premiärturen. Ska gå förbi en sväng på mitt nya jobb och hämta ut min dator. Jag är lite nervös, haha, men de kommer nog gå finfint. Måste bara snygga till mig själv först, hoppa ur mjukisbyxorna, leta upp lite vettiga kläder och kanske tvätta håret. Svintohår i kärringtoffs känns inge vidare.

Fick en mindre hjärtattack i går också när posten damp ner på insidan dörren. PANG! Jag är inte riktigt van vid att ha postfacket direkt i lägenhetsdörren. Så från och med nu kommer jag att sitta på helspänn vid lunchtid då postgubben kan dyka upp när som helst. Måste nog fixa en "Ingen reklam tack"-skylt också, för annars kommer jag drunkna i reklamblad från Ica, Hemköp, Lidl, Coop.... nackdelen med att ha alla butiker precis runt hörnet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0