Nostalgitripp.

Jag har hamnat i en liten svacka känner jag. Kan bero på många saker, eller inget. Vet inte riktigt. Resfeber har jag också men de kommer nog bli mycket bättre när jag väl kommer ner. Det är bara att ta sig dit som verkar gnaga mig i bakhuvudet. På lördag händer det.

Helgen var fantastisk. Spontaninbjuden på kalas på liljansberget i lördags. Mycket trevligt. Lite nostalgiskt, både av att vara tillbaka i mitt område som jag fortfarande älskar såå mycket, och för att tjejen hade nintendo 8bitar! Vilket kalas! Vi blåste på baksidan om spelet precis som på den gamla goda tiden, vi diggade musiken och vi beundrade spelkontrollerna för deras underbart enkal design. Behövde inte vara mer avancerat än så!

Idag ska jag åka in till stan och säga upp mitt iksukort. Sorgligt men nödvändigt. Sedan fortsätter jag att packa kläder i eftermiddag. Flytten börjar ta form.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0