SÄLLSKAP

Fortfarande inget modem som fungerar, men bästa pappa har skickat upp ett tillfälligt mobilt internet så nu kan jag iallafall surfa i väntan på att tekniksnubbarna letar tekniska fel. Hur lång tid ska det ta egentligen? De är väl bara att skicka mig ett nytt modem tyckte jag? Men de tyckte inte dom.

H är här och idag ska vi åka in till Uppsala och göra stan. Vi ska äta ute på nått mysigt ställe och leta upp någon inredningsaffär eftersom jag tycker mig vilja piffa upp lägenheten lite. Det är riktigt höstkallt ute idag, bara ynka 4 grader (just nu iallafall) men solen skiner och himlen är klarblå så en dag utomhus passar ju alldeles utmärtk.

Det känns fantastiskt med lite sällskap efter två dagar utan internet och med spöregn utanför fönstret. Bästa omväxlingen från allt tvtittande skulle jag säga.

Nu kaffe. Tjingeling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0