Si och så.

Vilket jäkla skitväder! Långprommis förvandlas nog till innasittardag idag! Himla trist. Fast det kan nog bli mysigt det med då vi ska ge oss på att göra hemmagjord pizza i kväll. Jag röstade för salami och tomat som pålägg, får se hur det förslaget slår?

Har varit lite si och så med huruvida ja kommer ha internet i lägenheten när jag kommer ner eller inte. Kan bli problematiskt att läsa internetbaserad distanskurs utan internet, och lite ensamt och extremt tråkigt också då internet ofta är en bästa vän och används till precis allt.

Därför försöker jag göra så mycket jag kan idag, laddar hem dokument, alla som jag bara kan, och adressändrat i sista minuten. Men bättre sent än aldrig. Nu är det definitivt iallafall. Jag har ett extra rum, och en extra säng, och gevalia (haha) så oväntat besök kommer inte bli ett problem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0