SUPERNÄRA.

Första promenaden. Det tog ca 5 minuter att gå till gymmet. Supernära. Det är ett helt nytt gym som tydligen ska öppna nästa måndag, så jag får gott vänta lite. Men jag ska absolut gå dit och se vad de har för utbud. Kanske blir det där jag hänger på kvällarna?

Gick även förbi ett annat mindre ställe, Aktivera hette det, som verkar ha nått spinningpass i veckan och även ett eller två bodypump pass. Så i väntan på öppningen kanske jag får ta ett besök där i veckan så jag får svettas lite och göra det jag tycker är roligt.

Det verkar även finnas möjlighet för simning då jag har ett badhus bara ett kvarter bort. Så jag ska promenera förbi där och läsa lite på dörren vid nästa tillfälle.

Andra saker som ligger nära är Ica, Hemköp, Lidl, Apotek, Systemet, Tågstationen och bank. Och med nära menar jag mindre än 5 minuter bort. Så man kan lugnt säga att jag hamnat i centrum. Hihi.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0