TJUVTITT

Det är fortfarande lite stökigt här och där, men jag ska ge er en lite tjuvtitt på hur jag har det i min nya lägenhet.

Här har ni en liten hörna i köket. Burkarna vis spisen (som knappt syns ser jag nu haha) köptes på vägen ner vid Ikeastoppet i Sundsvall. Passar utmärkt i mitt nya kök.



Och här har ni två bilder från vardagsrummet som är gigantiskt stort, eller iallafall om man jämför med min lilla 30 kvm stora lägenhet i Umeå.




Och som ni ser är vädret inte alls lika soligt som igår. Det är en endaste grå-vit dimma som ligger över samhället. Lite blåsigt är det också. Men jag ska nog ändå ta med ljudboken ut på en liten runda lite senare idag.

Fler bilder får nog vänta tills jag har tagit tag i alla möjliga prylar som hamnat både här och där. Större lägenhet innebär också fler utor att sprida ut sin skit på, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0