TRÄNINGSGLAD

Efter helgens unnande av mat och annat tror jag magen vuxit för jag vaknade imorse vrålhungrig. Så efter en lugn morgon med stor frukost begav jag mig till gymmet för att se om jag fick träna. Och det fick jag. Vilken lycka!! Det var inte så stort som jag hade trott, men det fanns fria vikter, en del maskiner, två löpband, tre cyklar och lite pilatesbollar. Så skönt att äntligen få svettas på riktigt som omväxling från mina promenader. Formen är verkligen i botten, två minuter på löpbandet och jag svettades som en gris. Men nu har jag börjat om.

Skönt att få tänka på något annat också, för imorrn börjar jag ju på nya jobbet och nerverna lever sitt eget liv. Har precis duschat och nu ska jag ta tag i helgens disk, plocka undan lite och se till så att lägenheten får lite ordning. Någonting som jag antar att jag inte kommer att ha tid med imorgon.

Sen måste jag välja kläder. Vilket intryck vill man ge? Inte för uppklädd, men inte för nedklädd heller? Igår velade jag fram och tillbaka men idag känns de som att jag kör plain and simple, ingen kavaj, ingen färgchock, inget krimskrams, bara jag, en skjorta och jeans. Sedan får jag väl anpassa mig till dag två helt enkelt. Vad tror ni? Bättre för nedklädd än för uppklädd?




Kommentarer
Postat av: Linda

åh, hur gick första dagen??

2011-10-31 @ 17:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0