TVÄTT

Ännu en disig morgon. Dimma i luften som ett vitt täcke över samhället. Börjar verkligen sakna höstsolen.

Hade bokat tvättid imorse, mest för att spana in tvättstugan och provtvätta för att se hur allt fungerar, hur tvättstugan ser ut, hur länge maskinerna håller på osv. Så klockan 8 gick jag ner för att hämta tvättnyckeln så att ingen skulle ta min tid, spanade in tvättstugan, och sedan gick jag ut på en morgonprommis.

Eftersom jag egentligen inte har någon tvätt att tvätta funderar jag på att nöja mig med en titt och lämna tillbaka tvättnyckeln till nästa, men jag ska fundera på de en stund till. Vi har tvättid i hela 7 timmar så man behöver ju inte direkt stressa.

På min promenad igår såg jag att det var folk som tränade i gymet som jag läste skulle öppna först på måndag, så idag tänkte jag gå dit och se om man kanske inte kan få träna lite. Saknar ju Iksu så himla mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0