VARDAGSMOTION

Gymmet var inte öppnat. Dom jag såg på träningsmaskinerna måste ha varit några av de som jobbade där eller någon annan med tillträde. Himla synd. Men jag har inte gjort inget för det. En prommis innan middagen, vilken idag visade mig Tierps kyrka och ett bostadsområde jag inte tidigare sett, samt även ännu ett dagis/förskola/skola (vad det nu var) fullt med lekande unger. Det finns verkligen dagis/skolor i överflöd här, vilket gör att jag antar att det mestadels bor barnfamiljer i området. Slet även fram mina egna vikter för 20 minuters styrka i vardagsrummet. Man tar vad man får. Vardagsträning i all ära, och det gör det betydligt roligare när man slipper gå samma gamla runda dag in och dag ut. Ut och upptäck det nya!

Har klippt och klistrat lite idag för att fylla 4 tomma ramar som jag hade. Men när jag väl skulle hänga upp dem ser jag ju att pappa tagit min tumstock med sig tillbaka till norrland. Tur vi ska på shoppingrunda i Uppsala på lördag, då får jag styra upp en ny. Lite inspiration på väggarna vore ju inte helt fel.

Nu ska jag umgås med Jack Bauer. Min idol. Kanske man kan säga att jag är lite smygkär, hihi. Är mitt i säsong 5 nu och det är oliiiiidligt spännande... som Peter Harryson skulle ha sagt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0