What a waste.

Har just läst en hel artikel om inflation och skatt och dum som jag är kollade jag inte när den var skriven förren efteråt. 1978 känns ju inte sådär superaktuellt. Suck. Bara slopa och leta vidare alltså. Jag tror precis att all motivation rann av mig.

Fattar inte ens frågan? Och jag ska tydligen hitta på ett eget sifferexempel också. Lycka till. Fast artikeln var intressant, så jag ska inte säga att det var helt förgäves. All kunskap är bra kunskap. Önskar bara att jag hade haft nytta av den prick nu. :)

Får iallafall se fram emot en fantastisk middag på stan med L, sushibuffé kan ju bara inte gå fel! Funderar även på om ja skulle satsa på ett träningspass också? Motivationen finns inte riktigt nu, men jag vet ju hur glad jag blir när jag väl kommer dit!

Tjingeling.


Kommentarer
Postat av: Anonym

bara kämpa på med beskattningen! själv har man ett helvete :p några tips inför denna kurs? vars finns det sushibufe att äta på stan förresten? :) /anna

2011-10-12 @ 18:55:47
URL: http://pannannan.blogg.se/
Postat av: Linda

Tack för igårkväll vännen :) Var supermysigt!

2011-10-12 @ 21:16:35
URL: http://hemmahoslin.blogg.se/
Postat av: Frida

anna, inga speciella tips mer än att räkna övningar många många gånger. har ni stefan som lärare? sushibuffe finns brevid stadium typ, mitt emot sega råttan-kiosken. :)



linda, tack själv. :)

2011-10-13 @ 15:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0