Wordfeud.

Jag har hamnat i wordfeud-träsket. Precis som alla andra. Och jag har inte ens en smartphone??? Idag när jag och H var på stan spanade vi på Iphone och HTC mobiler och jag är ju så himla sugen. Har varit sugen ända sen början av sommaren. Men fortfarande lite för snål och lite för mycket i tankarna att det är mer en leksak än en telefon.

Min telefon fungerar ju hur bra som helst, så varför byta? De är så jag har tänkt, men känner jag mig själv rätt har jag nog bytt upp mig innan året är slut. Hihi. Kanske dags att bli lite modern? Lite inne? ;)

Väskorna börjar fyllas och jag är glad att jag slipper flyga ner. Jag har redan packat tre väskor och en flyttkartong vilket hade blivit svårt att få med på flyget. Och jag som trodde jag fick med mig det mesta den första svängen?? Haha. Så fel jag hade.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0