Alla muskler samtidigt.

Träningsvärk all over the place. Blev muskel (läs bodypump) igår istället för spinning och det var evigheter sedan sist. Jag tyckte inte det var så jobbigt, och jag tog inte i till max, men det känns idag ändå kan jag säga! Himla skönt. Ben, rumpa, mage, axlar, triceps, biceps. Allihopa värker samtidigt och ja gillare.

Ska lägga mig med nästan i boken en timma nu innan jag åker in till stan. Jag ska agera shoppingsällskap, fönstershopping för min del dock, men det ska bli kul att komma ner till civilisationen en stund haha. Låter som om jag sitter isolerad i skogen utan mänsklig kontakt men riktigt så illa är det ju inte :)

Hörde rykten om grillning ikväll så be till gudarna att regnet håller sig borta!
Ha en skön fredag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0