Födelsedagsfirande.

Men hej va fort de gick. Helgen försvann snabbt som attan. Fast tiden går ju fort när man har roligt!!

Mycket plugg, lite födelsedagsfirande, en sväng på krogen, en del filmtittande, grill och ett jäkla träningspass har jag hunnit med. Födelsedagsfirandet var för H som fyller år idag. HIPP HIPP HURRA! Får tacka för en kalastrevlig kväll som jag hoppas vi gör om snart.

Flytt till Uppsala närmar sig. Alldeles för fort tycker jag, jag vet inte om jag är redo riktigt än. På fredag bär flyttlasset av och som tur är återvänder jag till Umeå igen efter helgen så jag hinner nog bli lite mer mentalt förberedd innan det är allvar. Köpte flyttkartonger idag, fler alltså. Verkar som mina grejer växer där dom står på hög i mamma och pappas garage. Haha.

Ps. Är det fler umebor än jag som blir förvirrad av vägbygget på nya E4an? Blev lurad idag för andra gången att hamna på fel sida av vägskyltarna då gubben framför körde slalom mellan körfälten. Idiot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0