Kurs dag 1.

Det går ju inte nöd på oss direkt, vi äter konstant. Fika (typ baguetter), tvårätters lunch, mera fika (blåbärspaj, vaniljsås, kakor, fruktsallad, mer godis), tilltugg, fördrink, tvårätters middag... magen är inte liten någonstans och hunger är definitift inte ett problem.

Men herregud vad det är tjockt under pannbenet efter 8 timmar. Och lite ensamt. Men jag är här för att lära mig, iallafall så gott jag kan. Jag vill ju helst kunna allt på en gång! Hehe. Men tålamodet ska bli min bäste vän.

Hässlebyslott var inte direkt ett slott från våra rum sett! Vi bor i nått anex och det känns som ett rum i en liten stuga i skogen, byggd på 1900talet. Det luktar farmor och farfar och möblerna är hårda och extremt fula, och rummen är små! Men vi har tak, en säng, en toa, och jag ska nog mer än överleva i fyra dagar. Jag har internet också, hurra hurra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0