Kursdag 4 slut

Sista dagen var idag. Det har gått bra, men det är ofantligt mycket att hålla reda på och jag önskar verkligen jag hade haft en dator (jobbdator) eller iallafall programet så jag kunde hålla minnet färskt till november. Ätandet fortsatte ända in i det sista och gårdagkvällen bjöd på musikquiz under efterrätten vilket var superkul. Mycket sång och en och annan dans.

Veckan har gått superfort och det har varit en positiv upplevelse och erfarenhet, men nog är det skönt att vara tillbaka på hemmaplan ändå. Borta bra men hemma bäst.

Imorrn är det full fokus på plugg, och komma in i lite rutiner igen. Äta vanlig mat tex. Visst är de lyx med tre rätters med fina upplägg och kulinariska smaker, men tacka vet jag kött och potatis eller spagetti och köttfärssås. Efter att ha provat både bläckfisk och musslor, en mängd olika fiskrätter och svartfotat gris (?), skulle jag nog kunna leva på havregrynsgröt i sin enkelhet i en hel vecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0