Nervös.

Efter helgens kalasande kunde inte en tur på cykel suttit bättre. Mamma och pappas egen spinningcykel faktiskt. (ps. om ni gör er av med den så vill jag ha den! :) ) Nu sitter jag här och svettas som en tok och börjar känna nerverna komma. Herregud, hur ska detta gå?

Utbildningen i Stockholm börjar imorgon och jag har inte packat och än värre inte lyckats få tag på en bok vi tydloigen skulle ha med oss. Varken akademibokhandeln, bokia eller biblioteket hade den! Lyckat. Miniumeå har tyvätt inga fler alternativ så jag hoppas jag förstår och kan lära mig ändå.

Enligt inbjudan ska man komma fritidsklädd? Hur är man fritidsklädd? Det är nog dags för mig att samla ihop mig och göra någonting produktivt av det här.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0