Som en drog?

Jag fick visserligen med mig regnjacka, men att välja tygskor var nog inte mitt smartaste drag! Det spöregnar idag och mina sockar är plaskblöta!

Vilade från träning igår, vilodag kändes behövligt. Hade tänkt mig stepmuskel på iksu imorsen men energin för de fanns ingenstans. Får se om jag rycker upp mig till ikväll och kör ett spinnpass med mamma i lilla sävar istället. Det hade ju varit kalaskul!

Har för övrigt börjat kolla 24 igen. Sååå spännande, hela tiden. Halva säsong 1 har passerat och Jack Bauer är ju bara så grymt bra. Tror den där serien (eller är de kanske Jack?) blir som en liten drog, de räcker med att ha tittat på ett eller två avsnitt så sitter man där, fastklistrad och skriker "ett till", "bara ett till!", "jo ett till hinner vi", efter varje avsnitt.
Tips för dig som har lite för mycket tid över och gillar spänning och action! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0