Soon to be.

Skjussade mamma och pappa till flyget igår. En vecka i turkiet. Så avis. Speciellt när vädret bara blir mer och mer höstigt. Det är väl bara att inse att sommaren är slut och höstens allvar närmar sig med stormsteg.

Jag är faktiskt mer nervös än jag vill erkänna. Nästan så mycket att jag inte riktigt kan se fram emot det som kommer. Men jag hoppas känslan vänder efter utbildningen. På måndag åker jag och det är ju nästan läge att börja planera, packa, skriva ut papper och allt vad jag nu måste komma ihåg. 4 dagar i stockholm. Hoppas verkligen att det går bra!

Nu blir det kaffe och lite nyheter innan träningskläderna åker på. Insparksgänget och alla nollor har beachturnering på Iksu och vi tänkte bestämt åka dit och delta. Kommer bli kalas.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0