Times fly when having fun.

Redan onsdag! Herregud! Hade iallafall en kalasbra helg, och fick vara med på en kalastrevlig inflyttningsfest hos kusinerna, och fick trycka i mig mängder med kalasfestlig mat! Kalasbra. Haha.

Nä, men helgen var toppen. Sedan dess har jag lyckats dra på mig en grym förkylning, lite feber igår, alldeles förfärligt ond hals och hängigt humör. Jag hoppas det är borta tills imorrn (vilket jag iof hoppades igår med??? men hoppet är väl det sista som överger en?).

All fysisk aktivitet ligger på is sålänge och jag roar mig med att räkna beskattningsbara intäkter och avdragsgilla utgifter. Jag hoppas verkligen jag lär mig mer än jag tror, för allt känns väldigt ogreppbart precis nu.

En låt som satt sig på hjärnan och som piggar upp kommer här! Njut av höstsolen, vi behöver alla vitaminer vi bara kan klamra oss fast vid såhär i höstkylan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0