-

Har ni lagt märke till att arbetsveckan bara är 4 dagar? haha, vem har inte de lixom? tror det är de enda folk pratar om på mornarna, på tåget, på jobbet, att alla är så trötta men de gör ju inget för de är ju kort-vecka och snart helg. Bah. Som att prata om vädret som för tillfället lever sitt egna liv och inte är tillmötesgående på nått sätt. Helt ointressant med andra ord. Alla vet.

Jag fick ett tips om att välling tydligen är gott till både frukost, som mellis, eller innan sängdax idag. Känns som spädbarnsföda men har man inte provat så ska man inte uttala sig, så ja köpte ett paket. Stog att man kunde krydda med kanel på paketet så de ska ja me prova. Bästa kryddan ever. Så innan jag lägger mig ikväll ska jag dricka välling som en 1åring (ur en kopp iof). Återkommer om det blev en hit.

Annars äre lugnt, nästan för lugnt vilket inte är min favorit. Gick och tränade idag och tänkte att det kanske kunde bli mitt försök till en ny start efter två månaders frånvaro. Vi får se hur de går, skönt för hjärnan som fick en återställning men förjäkla jobbigt på alla andra sätt! Var tusan tog konditionen vägen? Bäst ja börjar jobba hårdare om jag inte ska behöva krypa varvet runt på blodomloppet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0