-

Jag inser att jag inte har haft så mycket tid över den här veckan. Ingen tid alls faktiskt. Jobbat, ätit och sovit är typ det jag har gjort. Ätit en och annan choklatbit och försökte träna lite igår, men gick sådär. Och jag som skulle sova 8 h för att inte bli övertrött och vakna överkörd sov 12. Nu sitter jag här och försöker bli levande. Går sådär.

Låter som jag haft en skitvecka, och visst den har varit tung. Inte för att jag haft mycket att göra, för det jag gör är ju kul. Utan mest för att jag varit så trött. Men den har åxå haft sina ljusglimtar, som en fika på uteservering i onsdags tex. Fantastiskt när våren gör sig påmind. Och nu väntar en helg i stockholm. Måste packa ner en partyoutfit (hatar att välja så blir nog två alternativ så jag kan ändra mig) och tandborsten. Kommer bli fantastiskt kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0