-

Stockholm var grymt. Jättetrevlig dag på stan, tacos och vin, och ett uteställe där 70 % av människorna var killar. Bra ögongodis, inte ofta det händer. Man undrar ju lite vad som drar dit killarna? Brukare inte vara mest tjejer? Hur som helst, en fantastisk kväll med mycket dans och rosa drinkar.

Trött måndag passerade i snigelfart och så även tisdag. Tisdagkväll spenderased på studentpub (ja ni hörde rätt) för hamburgetallrik och ölprovning. Kärsbärsöl som smakar som cider blev kvällens höjdpunkt. Oväntat god faktiskt.

Nu väntar den omtalade valborg i uppsala i helgen. Alla pratar om allt galet som brukar hända, hyseri, folk överallt, fylla, otroliga historier hit och dit, race i ån, champanjegalopp... jag vet knappt vad jag ska tro. Förväntningarna finns ju iallafall där om jag säger så, men har inte den blekaste aning om vad jag ska göra. Ska bli kul iallafall, att få uppleva kaoset. Om det bara kunde bli helg prick nu, jag behöver den, och den här veckan går verkligen sååå himla långsamt. Mina veckor som annars bara har måndag och fredag och vanligtvis springer fram, är inte riktigt med på omställningen.



Ps. Pappa; golfbanorna är öppna här i trakterna och det ryktas om ryssvärme. Vässa klubban!




Kommentarer
Postat av: Linda

Valborg utan dig. Det är som konstigt!

2012-04-26 @ 06:25:03
URL: http://hemmahoslin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0