-

Jag har haft en så fantastisk påsk. Mer fantastisk än jag någonsin hade kunnat tro efter all längtan och väntan på att få sätta mig på flyget hem. Det brukar ju inte alltid bli som man tänkt sig när man har höga förväntningar. Men jag älskaren. Och tanken slog mig när jag i söndags satt i bilen (älskar verkligen att köra bil) med radion på högsta volym påväg hem från ett besök hos en god vän att jag nog börjar komma tillbaka till känslan av att älska livet.

Jag brukar ofta komma på mig själv att sjunga för mig själv när jag mår bra. Och det har blivit många trudelutter på slutet. Jag har bara mig själv att tänka på, och jag kan göra precis vad jag vill när jag vill. Är inte det ganska fantastiskt? Vilka möjligheter! Nu gäller de bara att ta vara på alla små möjligheter jag bara kan komma åt som kan tänkas förgylla mitt liv. Och såklart göra något bra av dom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0