Jajjamen!

Gud så kul! Alltså jag är så glad, vilken lättnad. I torsdags kom K fram och frågade om vi kunde ha ett möte igår. Såklart vi kan  ha det, bra då var det bestämt. Men vad gäller mötet? Jo min provanställning. Nervös som tusan blev jag ju såklart, min första tanke var ju att det hade hänt något. Men inget hade hänt, jag fick lite tips, berätta hur det går, privat, på jobbet osv, fick en liten spark i baken och lite mer feedback och sedan skrev jag på papperet. Nu finns det skriftligt, provanställning är nu ett minne blott (eller egentligen från 1a maj, men ändå). Så glad jag är!

Det firades igår, och det kommer att firas mer idag. Middag ute och en drink eller två, helst rosa, kommer inte att sitta helt fel. Fantastiskt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0