Flyttkaos

Jag tackar huvudstaden för en fin kväll. Ja hoppas de inte dröjer väldigt länge till nästa gång.

Har dock kört ihop sig med min flytt då en av killarna som skulle hjälpa mig bröt benet igår (fråga mig inte hur de hände) och nu ligger på sjukhus för operation. Mitt nya mission blir nu att försöka hitta ett nytt flyttteam eller ta reda på om en flyttfirma kommer att ruvinera mig. Mycket onödigt.

I övrigt ägnas dagen åt att handla, tvätta, packa, slänga, rensa, hitta borttappade saker, laga mat. Ja nivet, én sån där riktig bakissöndag! Jag bor för tillfället i ett kaos och misstänkter att det inte kommer att bli bättre den närmsta veckan! Men nu är de nära, Bara 2 veckor kvar och ja kunde inte längta mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0