Sista dagarna på 2012

Drog med mig fina Karolina hem till min hemby igår för brödbak, träffa mina föräldrar, kortspel, skotertur i regnet och övernattning. Bättre avslutning på 2012 kunde jag nog inte få.

2012 som varit som en bergodalbana där första halvåret varit en jättestor kamp för att bara hålla mig flytande, kippa efter luft, att inte ge upp. Till att precis innan sommaren vända, en känsla av att börja känna att ja fixar de här, det kommer ordna sig, att känna glädje igen...

Imorgon på självaste 12slaget får ja glädjen att vara tillsammans med några av de finaste människorna ja någonsin träffat och jag känner mig lycklig för det. Jag ska krama om dom, och skicka tankarna till kottevägen och Paris där mina andra hjärtan befinner sig.

Jag tror att 2013 kommer att bli ett fantastiskt år!


Kommentarer
Postat av: Linda

Ska ni fira nyår här på 9:an? :) Isåfall borde vi ses vid 12-slaget. Tomas och Sara är här med oss.

2012-12-31 @ 11:27:48
URL: http://lindie86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0