Fettisdag och jag verkar må prima.

Hälsokontrollen idag gick bara bra. Visade sig att jag mådde ganska bra även på insidan! Tanten var inge vidare pratglad, men verkade nöjd med mina resultat. Bra järnvärden, bra blodtryck, bra glyckosvärden, bra hörsel osv osv. Förutom att ett av mina ögon verkar se lite krassligt, så tur är väl att man har två! haha!

I övrigt har jag haft en ganska så bra dag idag. Glad. Eller iallafall gladare än på senare dar och det är ju positivt. Imorgon bär det av för en heldag i sthlm med en mängd andra nyanställda runt om i Sverige. Just nu känns de som att jag inte har tid och att det bara kommer göra mig trött med extra tidig morgon och extra sen kväll innan jag är tillbaka i lägenheten. Men jag vet att det garanterat kommer bli en del trevligheter också så jag ska egentligen inte klaga. Och så får jag ju sällskap av en annan tjej från mitt kontor också. Himla skönt tycker jag.

Nu ska jag diska undan middagen och slå mig till ro i soffan med en kopp thé och ett gäng vindruvor. Bättre avslutning än så blir det ju inte på en helt vanlig "tjockis"tisdag, utan semla helt enkelt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0