Fredag hela veckan.

Tänk om det kunde va så, fredag hela veckan alltså?! Inte för att man skulle uppskatta fredagen ens en bråkdel av vad man gör nu, men vore på något sätt ändå skönt om man kunde gå runt med fredagskänslan hela veckan. Lätt på fötterna, glad i sinnet och inte alls samma stress som på måndagar.

Två fullspäckade dagar har jag haft. Har inte spenderat mer tid i lägenheten än under sömnens timmar. Onsdag i stockholm för att få träffa VDn som var en riktigt glad och engagerad prick, massor med ätande, ätande och sen åt vi lite till, och en del mingel på ett ganska mysigt hotell och sen lite mer mat. Hann bara hem och somna och knappt vakna innan vi begav oss till Enköping tidigt i imorse för en dag i Enköping på jobb. Och så har kvällen bestått av diskning och packning för imorrn är det Umeå som gäller. Jag har ju tydligen gått och blivit gammal och för 10 år sedan gick jag ut högstadiet.

Ve och fasa. Jag ska inte ens nämna vilka förväntningar jag har för att inte förstöra kvällen redan innan den ens har börjat. Jag hoppas det blir trevligt. Jag får återkomma på den punkten.

Nu ska jag stänga resväskan och sova fram en ny fantastisk arbetsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0