Hälsokontroll.

Måndag morgon var en tung morgon. Höll nästan på att missa tåget då jag snoozade en gång för mycket! Lite typiskt måndagar ändå, att man inte lär sig att vända tillbaka dygnet på söndagkväll! Efter språngmarschen till tåget med lagomt bra flås var jag iallafall mer än vaken, om man nu ska se något positiv i de hela.

Dagen har gått fort, och det är jag tacksam för. Och eftersom alla pärmar nu ligger pä hög i väntan på material för att kunna gå vidare var jag nöjd efter mina 8 timmar och han med en sväng på gymmet. Inte mitt livs bästa pass, men skönt att få komma tillbaka till verkligheten lite. Jag hoppas att jag snart hittar tillbaka till mitt vanliga jag igen.

Imorgon är det hälsoundersökning som står på schemat. Efter de senaste månaderna är man väl inte i sina bästa dagar, men det ska bli spännande att se hur man mår på insidan. Syn, hörsel, längd, vikt, blodfetter, sockernivåer, trötthet, träningsvanor är väl bara några av de saker som ska betas av enligt vad folk berättat på jobbet. Gruvar nog mest för att hitta dit, jag som typ inte sett mer än dom 10 minuter som sträcker sig mellan jobbet och stationen. Kommer se ut som värsta turisten med kartan utskriven från eniro i högsta hugg. Haha.


Kommentarer
Postat av: Linda

Lycka till i morgon och tur att du har nära till tåget :)

2012-02-20 @ 20:19:43
URL: http://hemmahoslin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0