Resume?

Resumen kommer här. Helgen började med Afterwork med jobbet. Två glas vin och plockmat på Oasis (eller vad det nu hette) var absolut trevligt. Jag var kanske inte mitt glada vanliga jag vilket såklart gör det svårt för mig, men jag är glad att ha fått se lite mer av Uppsala och träffa kollegorna utanför arbetsväggarna.

Resten av helgen fortsatte i en härlig (ironiskt härlig) bergodalbana, gråtfest, god mat, en sväng till Gränby, mängder av godis, mycket prat och mera känslokaos. Det är tråkigt att det har blivit såhär. Jättetråkigt. Men jag är glad att jag fått alla korten på borden, tillslut, och mitt mål är nu att jag från och med imorgon ska samla ihop mig själv och försöka att ta mig vidare.

Jag hoppas att det blir mindre tårar från och med nu (iallafall betydligt mindre) och att jag kan omfördela mitt fokus. Även om hjärnan på något sätt har förstått så hänger inte hjärtat med i samma takt.

Allt ordnar sig alltid, jag vet ju det. Men hur jäkla lätt är de att tänka så när världen varit upp och ner? Bak och fram? Svaret är skitsvårt! Nästan omöjligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0