Biggest losers.

Tittar på premiären av biggest loser sverige och är tacksam att jag orkar springa betydligt mer än 500 meter utan att det känns som att jag ska dö. Jag höll på att säga stackars människor, men det är ju egentligen deras eget fel att dom tillåtit det gå så långt så att det förstört deras liv så pass mycket som det gjort.

På tal om träning så köpte jag mitt efterlängtade träningskort igår. Äntligen slog jag slag i saken och gjorde investeringen i mitt liv. Så himla kul! Jag längtar redan tills jag ska få gå på mitt första inbokade pass på söndag. Har inte tränat gruppträning sen i sommras så det ska bli skitkul!!

Men innan dess, några arbetsdagar till och en tenta att ta mig igenom! Håll tummarna för tusan. Jag behöver alla jag kan få!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0