Födelsedag i förväg.

Tårta och andra godsaker brukar man ju få på sin födelsedag. Jag har min på söndag. Men ett helt kakpaket (chokladkakor), morötter, popcorn och dipp och ett glas vin senare känner jag att jag nog åt för hela helgen ikväll. Jag erkänner, det blev lite väl mycket! Lätt att vara efterklok. Urk. Men det gick av bara farten! Så vi kan låtsas att jag firade nu, och att kakorna var tårta haha. Fick ju paket med posten som jag öppnade direkt såklart. Nyfikenheten kunde inte hålla sig till på söndag. Söta mamma som skickat födelsedagshälsning! Tack. Man blir verkligen sååå himla glad av snigelpost!

Veckan har varit seg och lång och tröttsam så det ska bli riktigt skönt med helg. Och inte vilken helg som helst. Förutom födelsedag flyttar H ner och redan imorgon ses vi igen efter en månads frånvaro. Kommer bli en omställning utan dess like att gå från att i princip inte ses alls, till att ses varje dag! Från att bo helt själv och vara van vid många timmars egentid till att bli sambo och ha sällskap alla dagar. Men det ska bli skönt att distansen äntligen är slut! Och att få börja ha lite vardag tillsammans. Så imorgon blir en stor och spännande dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0