Inte min kopp av the´.

Mitt efterlängtade afropass förvandlades till Zumba och efter 15 minuter lämnade jag lokalen. Inte alls min kopp av thé om jag såger så. Jag han dock köra lite core och några minuter på cykel innan jag traskade till tåget. Bättre än inget skulle jag säga.

Hann även utnyttja mitt presentkort jag fick i julklapp och kom hem med ett par nya jeans som jag faktiskt ryms och ett par nya skor. Skor utan klack som jag letat i hundra år och som visade sig finnas på HM av alla ställen. Lyckliga mig. Nu är det bara nya stövlar som saknas, men det får vänta till vårkollektionen trillar in och allt inte har foder och annat vintrigt ludd.

Efter att ha avverkat diverse avsnitt av Chuch och hårdbrödmackor med ost (ny beroendeframkallande favorit) börjar det nog vara dags att hoppa isäng. Imorgon börjar en ny arbetsvecka som dessutom är helt pluggfri! Kommer bli himla skönt att känna sig ledig när man kommer hem!

Dröm sött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0