Liten tisdagsupdate.

Betalade min nya soffa igår. Ja, det är sant. Jag har köpt en nu. Tog beslutet i helgen och det kommer bli så himla bra. Nu är det bara att vänta på att den ska levereras! Annars händer inte så mycket förutom att mitt sinne kanske känns en gnutta lättare nu när jag lagt tentan bakom mig. Mitt nya liv har väl inte tagit några direkta jättekliv framåt men jag kämpar på. Har ju lite saker att se fram emot som alltid muntrar upp. Exempelvis lönesamtalspremiär (otroligt spännande), en dag i stockholm eventuellt, introduktionsdag men alla nyanställda i sverige, h som flyttar ner, min födelsedag (älskar att fylla år), cirkelträning som ska prövas för första gången. Ja med mera. Små saker visserligen. Men. Små steg framåt är bättre än ett steg bakåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0